wtorek, 23 grudnia 2014

Wesołych Świąt! oraz o moich świętach słów kilka :)

Witajcie w świątecznej atmosferze :)  jak Wam idą przygotowania do świąt? :) u mnie są to bardzo nietypowe święta, gdyż pierwszy raz spędzam je całkowicie poza domem rodzinnym a do tego w obcym kraju :) 21 grudnia poleciałam do narzeczonego do Holandii i stąd teraz do Was piszę :)
Mam zamiar spędzić tu całe 2 tygodnie świąteczno - noworocznej przerwy :)
Nie pisałam o tym wcześniej, bo byłam strasznie zabiegana, do tego uczelnia, sprzątanie, pakowanie i jeszcze stres związany z pierwsza w życiu podróżą samolotem, która strasznie mi się spodobała :) nie wyobrażam sobie teraz podróży do innego kraju bez samolotu, oszczędność czasu, energii, niesamowite wrażenia i widoki a i cena czasami dużo niższa niż autobus czy własny samochód.
Mam 2 tygodnie totalnego luzu, nie miałam nawet miejsca na książki, bo samolot ogranicza nas bagażowo, co jest jego największym minusem. Będę jutro przygotowywać pierwszą w życiu Wigilię :)
Po moim powrocie spodziewajcie się notki z zakupami z Holandii, pod względem kosmetycznym jest tu niestety ubogo ;( podzielę się z Wami zdjęciami, moimi wrażeniami z tego kraju oraz wszelkimi przemyśleniami.
Jutro zapewne nie uda mi się nic dodać, także korzystając z okazji chciałam Wam złożyć Życzenia Świąteczne :)


Wszystkim Czytelnikom bloga oraz ich Rodzinom życzę spokojnych, wspaniałych świąt spędzonych w gronie Rodziny, Przyjaciół.
Smacznej Wigilii oraz wymarzonych prezentów pod choinką (nie tylko tych kosmetycznych :D)
Niezapomnianej zabawy Sylwestrowej i samych dobrych dni w 2015 roku, by okazał się dla Was jeszcze lepszy niż 2014! 


W Holandii nie ma śniegu, a jak jest w Polsce? Chyba tez nie bardzo z tego, co słyszałam. Przepraszam za nieskładny post, ale piszę w biegu :D

9 komentarzy:

  1. świetny blog :-)

    Ja Pani także składam najserdeczniejsze życzenia dużo zdrowia i szczęścia . A w nowym roku spełnienia marzeń <3
    WESOŁYCH ŚWIĄT <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka tam Pani, taka stara chyba nie jestem :D

      dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  2. Wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  3. A jednak u nas święta były białe ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w Holandii śnieg spadł idealnie w sobotę :D

      Usuń
  4. Na święta w moim regionie było zielono. Dopiero pod koniec chwilę poprószyło. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie najlepszego w 2015!
    Gdzie znikłaś?

    OdpowiedzUsuń

Witam na moim blogu :) mam nadzieję, że miło spędzisz tu czas :)
Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)