sobota, 29 listopada 2014

Zacząć wszystko od nowa...

Witajcie!

Część z Was, pewnie duża, skojarzy mnie po nicku i doda dwa do dwóch i stwierdzi, że kiedyś tu byłam. Tak macie rację, prowadziłam bloga dwa lata temu. Dla tych, którzy mnie znają i nie znają w dalszej części notki opowiem, dlaczego przestałam blogować i dlazego zaczynam od nowa :)

Temat kosmetyków, zakupoholizmu czy wizażu dalej pozostał mi bliski, nic się nie zmieniło od tamtego czasu. Zmieniło się moje podejście i sytuacja życiowa, ale po kolei.
Prowadziłam kiedyś bloga kosmetycznego, z mniejszym lub większym powodzeniem :P no ale w pewnym momencie zabrakło mi weny? czasu? chęci? Oczywiscie wyszedł też mój słomiany zapał (moja największa wada), no i to wszystko + rozpoczęcie studiów spowodowało, że porzuciłam blogowanie, czego teraz żałuję, no ale do większości rzeczy dojrzewam po czasie i wielu rzeczy żałuję po latach. W ogóle mniej czytałam blogów, oglądałam filmów na yt, zakupoholizm pozostał niezmienny :D
Ostatnio poczułam głęboką chęć pisania. Jest to moja ulubonia forma komunikacji i przelewania mysli. Nie chciałabym jednak ograniczać się do pisania tylko o kosmetykach, ale wolałabym zakfalifikowac mój blog do kategorii szeroko rozumianego "lifestyle". Na tyle, na ile mi czas pozwoli chciałabym pisać o kosmetykach (a jakże inaczej!), zakupach, książkach, filmach czy gotowaniu... po prostu o tym, co mi przyjdzie na myśl.
Mam nadzieję, że wystarczy mi więcej samozaparcia. Nie obiecuję regularności, bo mam absorbujące studia, ale chciałabym, żeby to miejsce było odskocznią od codzienności :) dla mnie i dla Was :) taką miłą rozrywką :)
Liczę na wsparcie z Waszej strony, jesli chodzi o mój zapał :P Na razie mam dużo pomysłów na notki, do tego mam lepszy aparat :D Nad wyglądem bloga będę pracowac w wolnych chwilach, ale moje zdolności graficzne są marne :P Mam nadzieję, że na razie jest znośie dla oka :)
Zakończę na tym moje nocne wywody, długo jak na sam początek, ale i długo mnie nie było, to i tytułem wstepu chciałam opowiedzieć co "u mnie" :)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do wizyt! :)

11 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej, za to chętnie poznam teraz! :) Powodzenia w budowaniu swojego wirtualnego światku od nowa, trzymam kciuki za kupę weny i masę zapału! :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam 1 obserwatorkę :) Kciuki bardzo się przydadzą!

      Usuń
  2. Trzymam kciuki mooocno, aby teraz zapał był większy, abyś została na dłużej :) Zatem obserwuję, aby na bieżąco śledzić Twoje działania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam że znam już ten nick :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znałam Twojego wcześniejszego bloga, ale ten chętnie poznam ;)
    również życzę powodzonka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Mam nadzieję, że już nie porzucisz blogowania :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia Kochana ;) nie znałam Twojego wcześniejszego bloga ale z nowym chętnie się zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny za miłe słowa :) nie mogę odpowiadać na komentarze, ogólnie coś blogger mnie nie lubi, bo nie chce ich dodawać, ale walczę :D

    OdpowiedzUsuń

Witam na moim blogu :) mam nadzieję, że miło spędzisz tu czas :)
Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)