niedziela, 14 grudnia 2014

Nauka i nauka...

Hej! Mam nadzieję, że nie pomyślałyście, że już mi się znudziło pisanie, czy też zapomniałam o blogu. Nic z tych rzeczy, obecnie pochłania mnie, jak w tytule, nauka... Okres przed i po świąteczny zawsze jest gorący, jeśli chodzi o wszelkie zaliczenia, kolokwia itp. Także praktycznie moje życie obecnie obraca się wokół książek i wyglądam tak jak ta dziewczyna na zdjęciu :P


Za niedługo okres świąteczny! Wtedy przyjdę do Was z nowymi notkami, popracuję nad wyglądem bloga, bo na razie nie mam czau, a mam kilka pomysłów, jak go urozmaicić :)
Najbliższe święta będą dla mnie wyjątkowe, ale o tym w następnej notce. Byle do piątku! Trzymajcie za mnie kciuki 17 grudnia, bo mam bardzo ważne zaliczenie, a już nie mam siły patrzeć na te wzory i mam sieczkę z mózgu :P

A co u Was słychać? Prezenty wszystkie zakupione? Przygotowania do świąt w toku? :)

Pozdrawiam Was ciepło i przesyłam buziaki!

17 komentarzy:

  1. Ja już mam prezenty :D ja 18 mam ważne koło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam ostatni właśnie :D będę trzymać kciuki!

      Usuń
  2. oj dobrze pamiętam jak to było na studiach jak zbliżała się sesja;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten ból. Ale jakoś dałam radę. I Ty też dasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dopiero prezent dla mamy i chłopaka, ajjj coś powoli mi to idzie w tym roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze masz trochę czasu, tylko coraz więcej ludzi teraz w sklepach będzie :)

      Usuń
  5. ja już mam wszystkie prezenty, a wczoraj piekłam pierniczki :)
    pamiętam z czasó studenckich ten kiepski okres przed i po świąteczny :( ciężko było... więc trzymam za Ciebie mocno kciukole, żeby było ok ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to przygotowania do świąt pełną parą :)
      przydadzą się kcuikasy :*

      Usuń
  6. Skąd ja to znam... Zachciało mi się studiów na starość ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jeszcze nie wszystko kupione

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś 17, jak poszło? :) Ja dopiero ruszam po prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik wysoki, ale zwolnienia nie ma :( no nic, następnym razem będzie lepiej :)

      Usuń
  9. Teraz odpoczywaj przez święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. W takich momentach cieszę się, że ten cały studencki czas już za mną, chociaż ciągle rozmyślam o podyplomówce :) Życzę Ci pomyślnego zaliczenia wszystkiego, co jeszcze przed Tobą :)

    OdpowiedzUsuń

Witam na moim blogu :) mam nadzieję, że miło spędzisz tu czas :)
Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)