niedziela, 30 listopada 2014

Już we wtorek Dzień Darmowej Dostawy!

Cały weekend zleciał mi na nauce na poniedziałkowe kolokwium, ale znalazłam chwilę,by przypomnieć Wam (lub uświadomić :P), że 2 grudnia mamy kolejny już Dzień Darmowej Dostawy!


Akcja organizowana jest już po raz 5 (kiedy to zleciało?) w okolicach przełomu listopada/grudnia. W skrócie polega na tym, że wszystkie sklepy, których listę znajdziecie pod tym linkiem we wtorek, 2 grudnia, wyślą wszystkie zamówienia za darmo, bezpośrednio do Waszych drzwi.
Nie ważne, jaką formę przesyłki wybierzecie, czy jaki sposób dostawy, zapłacicie tylko za wartość zakupionych rzeczy :)
Organizator na stronie akcji podaje, że "W czasie Dnia Darmowej Dostawy 2014 (2 grudnia) sklepy uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości, sposobu płatności i metody dostawy. Organizator akcji, serwis eKomercyjnie.pl, dokonuje szczegółowej weryfikacji zgłaszających się firm", ale w regulaminie zaznacza, że sklep może wprowadzić minimalny pułap zamówienia na max 20 zł. Warto wcześniej sprawdzić, dopytać na fb, czy wybrany przez Was e-sklep wprowadził takie ograniczenie. Jeśli sklep wprowadzi wyższa kwotę na minimalne zamówienie, zgłoście to do organizatora DDD! Jest to bardzo ważne.
Ze swojej strony dodam, że warto też zapisać się do newslettera wybranego sklepu, często na 1 zamówienie jest rabat np. w Tołpie -30 zł od zamówienia za minimum 80zł, cocolita.pl ma -5% na 1 zamówienie :)

Co planuję kupić?
- woski Yankee Candle, dopiero zaczynam swoją przygodę z tymi woskami, mam dopiero jeden Snowflake cookie :P także DDD jest dla mnie wspaniałą okazją na uzupełnienie zbiorów. Jeszcze nie wiem na jakie się zdecyduje, jest ich całe mnóstwo, myślę, że coś z kolekcji świątecznej na pewno, a co więcej,wyjdzie w praniu :) może polecicie mi jakieś woski? :)
Produkty YC można zakupić m.in na goodies.pl teatea.pl (sklep na stronie głównej zaznacza minimalną wartość zamówienia na 20 zł) scented.pl homedelight.pl czy mydlarnia-hebe.pl
- gąbeczkę Real Techniques, przetestuję sobie :P do zakupienia np. na mintishop czy cocolita.pl (właśnie spojrzałam, że mają promocję -24,90, jeśli tylko utrzyma się do wtorku, to kupuję!)
- lakier Essie, chciałam przetestować, o co jest tyle szumu :D a za 32 zł lakieru nie kupię, chyba, że sam malować by miał moje paznokcie :P olico.pl ma promocję za 17,50 zł :)

Na pewno coś ponadto wpadnie,wszystkie moje zakupy zobaczycie na blogu za kilka dni :)

A Wy co planujecie kupić na DDD? Czy nie będziecie brać udziału w tej akcji?
PS. Na stronie działa wyszukiwarka sklepów, czego nie było w poprzednich edycjach :D

10 komentarzy:

  1. Niestety nie skorzystam na tyle na ile bym chciała, finansowo mocno kuleję. Chetnie za to popatrzę na Twoje łowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym chciała więcej, no ale się zobaczy :P

      Usuń
  2. czekam z niecierpliwością na ten dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i ja się skuszę, aby coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że kolokwium poszło dobrze ;) Ja już poszalałam z zakupami dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdałam! to najważniejsze :) ja też już zakończyłam zakupy :)
      co ciekawego kupiłaś?

      Usuń
  5. Ja nic nie kupiłam bo kosmetyki wylatują mi z szafek :D. Myślę, że do przyszłego grudnia powalczę z zapasami i wtedy się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D u mnie to jest tak, że którą szafkę nie otworzysz, zawsze się coś znajdzie :D

      Usuń

Witam na moim blogu :) mam nadzieję, że miło spędzisz tu czas :)
Dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie :)